( твори Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко).
І
- ІІ рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал).
1. З якого матеріалу
дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» робила кольорових мишей?
а) пластилін; б) лоза;
в) сухе листя; г) кольоровий
папір.
2. Який вірш Василя
Симоненка наповнений жагою до нових відкриттів, закликом до активної
діяльності?
а) «Лебеді материнства»; б) «Ти знаєш, що ти – людина?»; в) «Гей,нові Колумби й Магеллани»;
г) «Крила».
3. Які чарівні речі були в
домі у Софійки з повісті М. Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду
Кулаківських»?
а) коралі та шафа; б) коралі та скриня; в) скриня та шафа; г) шапка-невидимка та коралі.
4. Чим жінки підкормлювали
полонених німців у новелі Любові Пономаренко «Гер переможений»?
а) супом; б) кашею;
в) вареною картоплею; г)
пирогами.
ІІ рівень (2 бали).
5. Установіть відповідність
між назвою вірша та уривком з нього.
1. «Кольорові миші»;
2. «Чайка на крижині»;
3. «Ти знаєш, що ти – людина?»;
4. «Гей, нові Колумби й
Магеллани».
а) Кораблі! Шикуйтесь до
походу!
Мрійництво! Жаго моя! Живи!
б) За тобою завше будуть
мандрувати
Очі материнські і
білява хата.
в) Більше тебе не буде
Завтра
на цій землі…
г) І той сусід сказав тоді
у тиші:
– Панове
судді. я її привів…
д) В цьому році зима
Не
вдягала білої свити…
ІІІ рівень ( Дайте повну відповідь 3 бали).
6. Охарактеризуйте образ
Сашка з повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду
Кулаківських».
7. Як ставилися діти до
полоненого німця Фрідріха з новели Любові Пономаренко «Гер переможений»?
8. У чому сусід
звинувачував дівчинку Анну з вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»?
ІV рівень (3 бали).
9. Напишіть твір-роздум (мініатюру ) на одну із запропонованих тем:
1. Гуманістична ідея новели
Любові Пономаренко «Гер переможений».
2. Що робить людину крилатою (за поезією Ліни
Костенко «Крила»)?
Немає коментарів:
Дописати коментар